KAMPANJA

Aktivnosti 2

Distribucija pisma predsednika Opšteg udruženja ugostitelja

Predsednik Opšteg udruženja ugostitelja Beograda, svoj lični doprinos kampanji pružiće upućivanjem pisma svim ugostiteljima u kom će ih informisati o kampanji i u kom će apelovati na njih da što pre, dobrovoljno i iz interesa svog poslovanja i posetilaca krenu u redovno održavanje centralnih ventilacionih sistema i drugih instalacija koje su najčešći uzročnik požara.

2

Sporazum o odobravanju popusta za vršenje usluge redovnog održavanja centralnih ventilacionih sistema

Opšte udruženje ugostitelja Beograda i kompaija Eko-dim d.o.o. potpisali su sporazum po kom će se usluge redovnog održavanja centralih ventilacionih sistema za članice udruženja obezbeđivati sa 30% popusta.

O eksluzivnom popustu će biti obavešteni svi vlasnici ugostiteljskih objekata na teritoriji Beograda.

2

Formiranje baze podataka ugostiteljskih objekata u kojima se redovno održavaju centralni ventilacioni sistemi

Opšte udruženje ugostitelja Beograda će po prvi put da formira bazu podataka ugostiteljskih objekata koji redovno održavaju centralne ventilacione sisteme i biće u mogućnosti da u najkraćem roku utvrdi da li je određeni objekat u bazi ili ne.

Baza podataka je od posebnog značaja za ugostitelje jer usled redovnog ažuriranja baze, ugostelji će uskoro dobiti ekskluzivne pogodnosti od strane osiguravajućih društava, kao i preporuke za ugostiteljske objekte od strane turističkih organizacija.

Baza podataka će biti javna i svi posetioci ove stranice će moći da ostvare uvid putem linka Sigurni objekti Beograda.

2

Distribucija letaka posetiocima ugostiteljskih objekata

Tokom vikenda, 30. aprila i 1. maja 2011. godine, volonteri kampanje će distribuirati letke po kafićima i restoranima u centru grada, kako bi informisali posetioce o kampanji i skrenuli pažnju na značaj bezednosti mesta u kom se provodi i po više sati nedeljno sa prijateljima i porodicom.