MEDIJI O KAMPANJI

SMEDIA.rs Homepage

18.04.2011.

Kampanja protiv požara u ugostiteljskim objektima

 

U Beogradu se, po prvi put organizuje kampanja protiv požara u ugostiteljskim objektima. Kampanja Opšteg udruženja ugostitelja Beograda ima za cilj da edukacijom i promocijom preventivnih mera smanji rizik po bezbednost ljudi i imovine u ugostiteljskim objektima prestonice.

Opšte udruženje ugostitelja, kompanija Eko dim i agencija Mediapraxis, pokreću kampanju Za Beograd bez požara u ugostiteljskim objektima. Kampanja ima za cilj da edukacijom i promocijom preventivnih mera smanji rizik po bezbednost ljudi i imovine u ugostiteljskim objektima prestonice. dalje >>>


19.04.2011.

U cilju da se za pet godina u potpunosti iskorene požari iz ugostiteljskih objekata

Pokrenuta kampanja protiv požara

 

Kampanja "Za Beograd bez požara u ugostiteljskim objektima", pokrenuta je juče u prestonici, u cilju edukacije građana i promocije preventivnih mera i, kako je najavljeno, trajaće narednih mesec dana. Organizatori kampanje, koju podržava Sektor MUP-a za vanredne situacije, su opšte udruženje ugostitelja, kompanija "Ekodim" i agencija "Medijapraksis". Kampanja će trajati punim intenzitetom 30 dana i planirano je da postane tradicionalna do konačnog iskorenjavanja požara iz ugostiteljskih objekata u Beogradu, najavili su organizatori. dalje >>>

 

c

p

20.04.2011.

Protiv požara u ugostiteljskim objektima

 

Opšte udruženje ugostitelja Beograda, kompanija Eko dim i agencija Mediapraxis, pokreću kampanju Za Beograd bez požara u ugostiteljskim objektima. Kampanja ima za cilj da edukacijom i promocijom preventivnih mera smanji rizik po bezbednost ljudi i imovine u ugostiteljskim objektima prestonice. Kampanju podržava i Sektor za vanredne situacije dalje >>>

c

p

21.04.2011.

Kampanja protiv požara u ugostiteljskim objektima

 

Opšte udruženje ugostitelja, kompanija Eko dim i agencija Mediapraxis, pokreću kampanju Za Beograd bez požara u ugostiteljskim objektima.

Kampanja ima za cilj da edukacijom i promocijom preventivnih mera smanji rizik po bezbednost ljudi i imovine u ugostiteljskim objektima prestonice. dalje >>>

c

p

21.04.2011.

Bez požara u ugostiteljskim objektima

 

Kompanija Eko-Dim sa Opštim udruženjem ugostitelja Beograda i agencijom Mediapraxis pokrenula je kampanju Za Beograd bez požara u ugostiteljskim objektima. Kampanja ima za cilj da edukacijom i promocijom preventivnih mera smanji rizik po bezbednost ljudi i imovine dalje >>>